poniedziałek, 2 września 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez Patrycję Hry. Bardzo serdecznie Ci dziękuję. Była to dla mnie cudowna niespodzianka. 
Pozwolę sobie przypomnieć o co w tym chodzi.

 Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Pytania zadane przez Patrycję:


1. Czym dla Ciebie jest pisanie?
Pisanie jest dla mnie oderwaniem się od rzeczywistości. Pozwala na przelanie na papier swoich uczuć i pomysłów. Jest w pewnym stopniu taką myślodsiewnią Dumbledore'a.


2. Jaka była najbardziej znienawidzona przez Ciebie lektura szkolna?
Pierwsze co mi przychodzi do głowy to Wspomnienia niebieskiego mundurka Gomulickiego, ale także Tomek w krainie kangurów.
 
3. Ulubione zwierzę?
Rybki. Są takie urocze... Ale niestety nie posiadam.
 
4. Wierzysz w reinkarnację?
Nie. 
 
5. Jak byś określił/a swój styl?
Jeżeli chodzi o ubiór to zmienia się ze sportowego na dziewczęcy, zależnie od nastroju. Natomiast styl pisania to grubsza sprawa i ja nie potrafię go zdefiniować. Przede wszystkich chyba za dużo dialogów i chodzenia na śniadanie, czyli opisywanie takich nieistotnych czynności. No, ale co zrobić?
 
6. Co jest twoją największą słabością?
Uwielbienie do słodyczy i niechęć do sportu? Albo lenistwo.
 
7. Jaka jest twoja wymarzona supermoc?
Niewidzialność.
 
8. Czy jesteś pełnoletni/a?
Jeszcze nie.
 
9. Co sądzisz o homofobii?
Starajmy się wystrzegać uprzedzeń, moi drodzy.
 
10. Grasz w jakieś gry? Jeśli tak, w jakie?
Dom Zagadek na naszej klasie xd
 
11. Czy uważasz, że nominacje jak ta, są potrzebne w blogosferze? 
Jasne! Takie coś jest bardzo miłe i motywuje do pracy.
Moje pytania:
1. Co robisz, aby się zmotywować do pisania?
2. Jak zabijasz nudę?
3. Wierzysz w duchy?
4. Jaka piosenka cię motywuje?
5. Czy jest ktoś, dzięki komu piszesz tego bloga?
6. Jaka była najbardziej żenująca rzecz w twoim życiu?
7. Jakie są twoje ulubione imiona?
8. Oglądasz telewizję?
9. Jaki film wywarł na tobie największe wrażenie?
10. Czytasz regularnie jakieś blogi?
11. Największe marzenie? 

 
Blogi, które nominowałam:
Na razie to wszystko, później jeszcze prawdopodobnie dodam następne blogi; teraz nie mam pomysłu. 

6 komentarzy:

Przeczytałaś? Skomentuj!